Şiirler

anlamsız bir kaç şey
Okunma: 1157
Tayfun AyGüN - Mesaj Gönder


Bu aralar bi çıkmazdayım kalemlerim yazma hırsıyla doldu
Ama sen yoksunya kafam o eski günlerde takıldı durdu
Her ne kadar dolsada sayfalar sensiz cümlelerim kendini vurdu
Ve şimdi bizim için dönmeyen bu dünya senn için durdu

Umut dediğin zaten bana uzak bi simaydı
Umut etme umdumum senle yaşayan bi muammaydı
Prangalarımı unutturan senle yaşadığım bir kaç küçükandı
Şimdi bileklerim demirin soğukluğuyla ilk defa senn gitmenle tanıştı

Satırlarım bir mumdu sensizliğimi aydınlattı
Gözlerim karanlığına alıştıkça dizelerimin gücü arttı
Varlığımda sensiz bi yokluk wardı sanki anlamadım
Kalleşliğini düşündüğüm her an nefretimi zulaladım

Şimdilerde zihnimin zindanlarında wolta atıyorum
Ve senden nefret ettiğim her gün için duvarlara bir çizgik atıyorum
Her çizgide zihnimin ihanetine uğruyorum
Ve sana nerfretle dolu her çizgi için bir çizgi siliyorum

Şimdi herkesin içinde herkesden uzaktayım
Burda böylece durduğuma bakma
Aslında ben benden başka bi diyardayım
Ama takma her şeye olduğu gibi buna da alışmaktayım




Tayfun AyGüN



Yorumlar (2)
Ela ... 16.02.2010 20:12
Kafiyelerine bağlı başka güzel bir şiir.. Biraz daha ''v'' harfine dikkat Tayfun Bey.. Ellerinize sağlık...

Tayfun AyGüN 18.02.2010 19:03
Kafiyeler benim için sapladığım bıçağın üstündeki nakış gibidir. Kensinliğinden korkulan bıçağa bir anda şirin bi hal weriyo. Ve kapalı kulakların bi süreliğinede olsa açılıyo. Bu yüzden onlar olmadan olmuyo :D Yorumun için teşekkür ederim. (( Bu arada ''v'' harfini unutmucam :))


İçeriği Paylaş

Arkadaşını davet et
Adınız Soyadınız:
Arkadaşınızın e-mail adresi:

Popüler Yazarlar
   YazarPuan
1 .. .. 6305
2 Firari Fırtına 4368
3 Mustafa Ermişcan 3738
4 Hasan Tabak 3453
5 Nermin Gömleksizoğlu 3125
6 Uğur Kesim 2998
7 Sibel Kaya 2843
8 Ömer Faruk Hüsmüllü 2836
9 Enes Evci 2550
10 Turgut Çakır 2254

Bu Nedir? - En Popüler 100 Yazar




Özgür Roman

Romanlar- Hikayeler - Denemeler - Senaryolar - Çocuk Kitapları - Şiirler - Günlükler - Yazarken - Röportajlar - Forum - Biz Kimiz? - RSS

Çevrimiçi Kullanıcı Sayısı:1426 
 Özgür Roman üyelik sözleşmesi için tıklayınız 

© Özgürroman 2008 - 2011 - info@ozgurroman.com