Denemeler

Playlistli Mektup P Ve Ze
Okunma: 28
Hep de Böy - Mesaj Gönder


Thinking God knows what is what
A book in my head and I might
Never enough for the uninvited
I was given back what I already had
Oh but like that
I had to die in my thoughts just to keep it alive
With a car with no radio and not even that but clear blue sky
Ever good to sing
But with a thought I might bring
All my wishes underlined for a reason I might
Go

Before the seasons of that song
Telling G for a dime O for a keep guessing D for a song
Yeah I'm
It was playing for no reason other than mine
I hoped again
The less importance of what could have been known
Oh with a thought you're
How unthoughtful I am


Will I be ever singing again
Şimdilik buralardayız... umudum var demek yerine ; bunu böyle duyurduğuna bakma, valla belli olmaz diyormuşuz. Şu konu mu? Yılan bu yılan ya... Suzanna plays everywhere
Free for loving the same thing
Ever and forever
But mom
Suzanna loves me
You should know
Not that I know but
Somewhere we all go
Life after belief
It didn't play yet
And now that we are talking about suzanna
I must go to find yoyr single thoughts about war or peace of something
Is something the same thing
Only WE don't lie
You be my whole world
And we go somewhere it played

Konusu ne? Anneyle mi ilgili? Bir sonraki hiç bilmediğim şarkı bile öyle de, biz: Sarımsak sevmemek ve İlaç, diyoruz. Onu diyorum keser diye. Şarkı diye okuyan da oluyor. Ha ha ha... somehow. Yok mu hiç tam olarak okumadığım do notası? Suya okuma mı proofread? Teşekkürler again. Teşekkür eder, ederim zaten... yani bizzat, yani o zatına... neyse ya! En sevdiğim oyun ispatlandı mı ne bence. Saçma. En iyimser haliyle korkunçtu ses duymak...Artık çok korkunç değildi. Okuma ile yola çıktık. Proof reading de neydi? Ayrıca kafamda bi beste bile olsa nasıl saçma bi şey olarak kalsındı.
Olamazdı böyle çorba. En aciz haliyle bile onca saçmalığa bir kulp bulmak. Nerede kalmış saçmalamayacak bir sebep bulmak.

Tamam
Nokta
Gökyüzü sen8n şiirin mi
Tamammış

Olsun; Ne işi var acapellanın zihnimde acapella olsa. Havada kitap okunur mu hiç... Niye tavsiye eder gibisin? Madem ki orda,

Bunları ben mi dedim
Bu ceza niyeydi
Boşverdim
Gitti

Bu açıdan haklıydım
Videolar yerden bitti

Başka haber yok muydu
İnanamadım bunu böyle sorduğuma
Otturdum yazdım
Makes me proud ya;
Bu da sade ce proud ya...
Ölüyorum ama

Bakalım okuyacak mı demez de oku der ya

Dartmış
Bir gün buluşacaksınız

Ancak bu kavuşma
Pepesi ve? Oh, olamaz. Hayır! Hayır diyeceksin şimdi. Ben de yani; sevin, derim. Yes. Türkçe gibi buT. Kötüyü öngördüğünde bile aklına gelmez mi? Ne oluyormuş, loves evert seviyor hep.

Ama kaderini anlaman gerektiğinde cennet için okuyabilmeliydim.
Sadece Şekspir mi yani? Tüm o cenneti nasıl bilmezden gelebilirsin? Benim orada... Türkçeymiş gibi... Star olarak doğmuş da... Ve de en azından Türkçe'yi andırıyor. Ben öyle mi dinledim onu? Dinlemiştim aynı şarkıyı. Ne yapabilirsin? Ne çalıyorsa duyuyor. Ve onun ve onu öyle de dinlemiş. Beğenemedim demesi kolay mı sandın? Sanırım müziğe saygı klasiklerden en yaşayanı bileninden rica ederken sabit durman yeterli olmalıydı. Ama o ne şarkıydı. Sanırım yolun sonuydu. Buna da rock demez ya! O be! Demek ki bu açıdan da. IHH 60 nedir? İyi haltmış. Stop derken biz biri hep pleye basmış. Terk edilmiş şehirde bütün hocalara yardım lazımmış. Terk edilmiş şehirde bütün hocalara yardım lazımmış. Bilmiyorum Sen de kimsin Bu durumda ne yapayım bilmediğim yanında mısın Tam her şeyin farkındayken ben kendim Sellerde mi yüzeyim Alları mı kazıyayım denizlerden Ki anla ne güvensizim Gerçekten az önce düşundüğüm kitap yıllar once okuduğum Fakat okurken de hiç düşünmezdim dünyayı Ne alaka şimdi sinerji Yada yarın ne olacağı Lütfen sorma daha fazla En azından yavrucağı Aynı dili konuştuğu Bir havayı soluduğu Ancak aynı ad altında Pek de inanmadığı Yarın sorun hepimizin Herkes sussun siz dans edin Ancak nedir sinerji Pardon de ve geçsin gitsin

Bir bunu demiyormuş kendisi. Duyulunca şarkılardan herkesi diyen herkes ne derse her neyse sanat yada az daha önemli. Kendisi derse okuduğunu bilen yada bilmeden de diyen. Ortak kültürel mirasımıza yalan demezken... nihayet önem kazanan biri de her ne kazandıysa gerçekten bir onu anlatıp bir bunu bile demeyeni diyen ama... Ha ci Ha vat

Bana kim olduğunu söyle sana arkadaşını söyleyeyim Ayaklarını yorganlarını göre uzat saksağanlar damın üstünde Kazmayı beline vur. Aktan akçe karadan gün içindir. Akıllı akıldan üstündür. Susmak ve susmamak en büyük erdemdir. Samanyolu'nun Sel Aldı çarşambaya görüşelim. Iki dirhem bir çekirdek eşittir iki dirhem bir çekirdek. Akılsız ayakların cezasını kafan çeker. Sarı kırmızı düşünmek. Aynalarla küs küs oturmak.

Nasıl kalmış her bireye bi şarkı O nasıl bereket O nasıl bonkörlük Üstelik de cömert Benim şarkımın da bence sakıncası yok Sadece bence sakıncası yok Herkese ne denir Evet Duymak nasip etmesin inşallah Çünkü o bakımdan cehennemde Demek orada beni terk edebiliyor ki Yokmuş az ileride bi şarkı Bana okumadan bile mantıkli gelen kitabın bu bölümüydü Tabii o ne mantık Oyle düşün ki kafamı Hoparlörler cehennemde Kafası ise az ileride Duyamayacağın bi yerde Şimdi yani hep öyleydi de :O Benim için aynı şey olabilir mi Sol re mi fa ya Sizin kolonları da mı acaba oraya bağlasalar Yoksa bu boyle uğraşmasın bizimle tek tek Hiç beni ilgilendirmiyor da Zerre kadar merak etmiyorum da Gereksiz de Cok merak ettiysen git orada dinle de Susmaktan bana uyku basıyor da Sanki hoparlör de kendisi ondan bu yüzden orda ses sistemi Ne iyi yani

Bende de o var Sende de omega Ever think of it Bu da bi song ve o da Konuşmasak bile Kitap gibi el ele Yine de bir bak hani Ne alaka seveni Belki sendin geride kalan bir anı Belki bendim yine şarkının tekrarı Ne yapabilirsin öyle aynı günün kārı efkārı Susuyormuş tüm şehir notaların kalbinde Yine de bir bak hani neler varmış elinde Yarın için bugünden Bilmediğim bi dünden Görmediği düğümden Sorulardan ötesinde Bir o kalmış geri de Yok muymuş hiç sevdiği Belki bir do verdiği günden Davuldan ve deriden Gerginliğin sepetinden Kârı efkârı Soruların cevabı Son şarkının dibinden Yarın için bugünden Bir şarkı Bir o Bir ben Sordun mu yine şarkıyı Lanet olsun demiş mi Beni gördün rüyanda Şarkıdandır şarkıdan Son sorduğumda onu Bir şarkı vardı Bir de o Sordun mu yine şarkıyı Yanmışsın sen Bu durumda seni soranı kendin bul lütfen Do falan re mi sanırım Yokmuymuş hiç sevdiği insan Şarkılarla başbaşayken biriyle Bir tek benim için çaldığı nota ise Davuldandır deriden Döner durur sessizliği Ben hep okurdum kitabı Duydun mu şarkıyı Yanmışsın sen dedin mi Şarkısı kaldı mı bir sana Bunun için bir şarkı lazım Bir de kendin Uydur gitsin Ufak at da kuşlar yesin Buradaymış şarkısı Oradaymış seni soran Allah belanı versin Git de oku diye yoran Ne yazık ki şarkı da seviyormuş onu Bu açıdan bence o da geber diyen Bir sarki var bir de o Ama sen hangi cehennemi sordun Bizim icin yaptığı düğün bizim evde Düğünde ise onlara çalan bi şarkı varmış da aynı cehenneme gidebilir bence bi sakıncası yok da

3.sü de ikincisi

Demek ki bu açıdan da İHH 60 iyi haltmış Stop derken biz biri hep pileye basmış Terk edilmiş şehirde bütün hocalara yardım lazımmış Eli her Kalem Tutan Ayrıca bir kitap yazmış Ömrümü yemiş gezegen sanmış Çalmayan şarkı yüzünden dinleyecek bir şey kalmamış da dünyaya dahil olmak için 2 zibidi daha da beni yazmış Adı gezegenler ile birlikte alırsın diye 2-3 ansiklopedi daha gerekli olmuş Bir daha da dünyaya Gelmeyeceğim diye bunu bir dünya sanmış Okulum Diye düşündüğüm her şey için bana Ayrıca bir mahkeme davası açılmış Hastanelerde yer kalmayınca sanatçılar arasına beni katan göklerde yer alabilmiş Bu açıdan mı diyecen kitap basılıyormuş Kader ise ölmek pes ederken görmek Ne güzel harf G-ber fakat ben daha doğmamıştım Yardımcı olacaklar ki ben yoktum Kim acaba yok olmak Adını yazmamıştım Şimdi yazdım Okunacakmış bugün sessizliği sunarken O da yokmuş evvelden Ama ben şimdi buldum Cünkü dutdum di mi duyarken sessizliğin sesinin taklidini Bas düğmeye Görmek nasip etmesin ama dün yazmamıştım bugün uyanmamış Dalga geçmeye gelince içim daralmış Şimdi dağda okusalar yemeğim mi yanmış yoksa yankı mı yanlış Bu durumda kimmiş simdi dün hic yazılmamış Neymiş hepsi ne sol nota G rakammış Bu durumda niye rakam dedim

Şimdi de boyadım o şarkıyı, ne var bunda? Ben de amcayla gurur duyuyorum. Bir gün gururluluk adına buluşur sizin gibiler işte! VE KÖTÜ! Ne oluyormuş da seviyormuş adam, şair bile olsa. Dert nedir ki yazılı sözlü? O orada öyle bi konuymuş ki burada kendimizi feda ediyomuşuz oradaki dostluğumuz daim iken hatlar karışmasın diye üstümüzdeki fazla enerjiyi atıverecekmiş

cehennem çukuruna: kitap mı? Oku
Oku deme
Oku denir mi
Oku dersen ben de derim
Ok
O
Okumak

Nedir?

Kardeşin:))

Bilmiyorum bilmiyormuyum. Bu bir ceza mı? Evet. Hayatında hiç estağfirullah dememiş biri estağfurullahel azi el k.... demek isteyince;

1 Amcanın oğlu mu
2 Fabrika yandı kağıt fabrikası da yandı
3 Cennet anlayışı bilmediği bi laf yüzünden altüst oldu


Çok üzülüyorum sayın bakan:)))

Müzikal bir ceza mı? Şimdi; İçkinin sarhoş ettiğine
Üstünden düşmeyen lafa
Nasıl 'hayır' denir de
Sarhoş etmeyen içkiyle yarışır gene?


Git de oku, demiş.

Kendisi okumuyormuş, biliyormuş.
Her kelime kitap demek değilmiş ama yazılıymış.

Artık gerizekalı doğmadığım için ayrıca şükredebiliyorum. İyi mi...


Onu sokağa okumuyordu ben sokağa okumuyor sanırım. Yoo like a no no. Ben de hayranım ama şu anda tövbe tövbe. TV kazası oldu diye bugün bunlar okundu. Poloroid geri dönüyormuş. Sinir krizi ve sufi... Bis! Şimdi supperm radyo ve biz. Herkes sadecee selam mı diyor? TEKRAR Robotları taklit etmeyecekti. Bir kitap daha vardı elimde ve biraz not aldım. Ama internetin yaptığını bağımsız olarak yine internette yapıyordu... bu açıdan kendisini bir şarkı bile okumasa gerçekten de yazılacak okunmuş yada tv'deki herşeyi seziyor ancak bu büyük uyuma kafadan atarak dahil olabiliyordu. Ne desem şıp diye karşımda mı arasınız yoksa number one song bin kişi gibi mesaj atar ve de kutunun en üstünde sanki son mesajı atmış gibi durur ve o an konser olur mu aramazsınız yada yok olmuş bir mızıkaya mı değinmek istemezsiniz... bunları bilemediğim bir film izlemiştim bile. Bu nedenle cehenneme gidecek bi şey varsa o da bi insan değil bu kitap olabilirdi. Yoksa şarkıları ispat eden her bir yüce kılınmış cümle biraz zor yol alırdı. Ama ne eğlence. Öncelikle teşekkür edemiyor. Ederse şarkı söylemiyor. Nihayet yalandı. O ara en güzel yeşilin karşısında her renk kitapla yerini alamadı bile. Robotları da taklit etmeyecekti ya... o teşekkür ediyor. Yayınevi?

Gülmedi. Gülmeyin. Şu benim şarkinin vasil olduğu anda ne yazık ki sorup sorabildigim tek sey kitapmış ve o da (şarki da ) kabul etmiyormuş. Ne işi varmiş gogun otesinde? Basına gelcek en son kisi ben oldugum için: mavi bir sayfa deseler ağlardık unutkanlığından geleceğin. Yes kulüp mü hayır, der. Buldum eseri. Bir şarkılık ömürler, Çalıyormuş onlar... kulüp... aklında bi şarkı var sahnede biri fakat havada bu da çalıyor parrot. Bininci şarkı. Sustu herkes de. Konuşan bir şarkı. Benim sesim. Şimdi okurum der o kişiye! Fakat problemi şuymuş ki bunu şarkı der ise şarkı olurmuş yada olmazmış. Şarkı demezse de şarkı bunu ona diyemiyor muymuş? Mantıklıymış diyememesi... ne işi varmış şarkının cennette yada ben varken niye şarkı desinmiş. Şarkı da yok mu? Binlerce şarkı bir merhaba derken bana yok oluyormuş. Dünyadan izi dilinsin isterken bazen... Bazen de şarkıyı duyan olarak her ne dediysem o oluyormuş. Şarkı sizin mi ve kitap okurum diyebilirseniz de ben şarkıyı yazarım diyorlardı kadere falan şarkı diye biri de konuştun ama benimle konuştun diyordu. Şarkı yasaklandı mı diye ayrıca sorarken kulup patronları. Herkes de bunu sormuş mu? Hayır. Bıktım usandım derken haberler... gene tam yas ilan edilince mi şarkı soruyorlarmış bana? Bunu kitap okumaya göre anlat demişler. Ara nağmeler inandırıcı gelmemiş. Düğünümde oku kitap da oku diyince herkes kızmış. Ben henüz kimseye küsmemişim. Kimse de bana...

Yok be... şarkı söyluyormuş herkes!

Kızıyor bence! Ben de; ben şarkı değilim diyemiyormuşum. Kamera değil falan. Evde yoksa yokmuş müzik. Yani yoksa yokmuş. Ve yoksa; varmış işim. Seçim zamanı gelmiş. Sahi nasıl sever nasıl! Kitabın örtüsü aralanmış. Müzik nöbet tuttuysa, yanmış. Benim senaryom ise hala bilmem ne mi? Şu benim şarkinin vasil olduğu anda ne yazık ki sorup sorabildigim tek sey kitapmış ve o da (şarki da ) kabul etmiyormuş. Ne işi varmiş gogun otesinde? Basına gelcek en son kisi ben oldugum için: bari çal bir şey. Şu konu kitap olmasa... okurum okumam vs. bu gene de mavi bec its a fantasy bar. Ama hakkında neler demişler;
Demişler de şimdi kırmızı mı? Hayır. Hangi kitap derken filmmiş. Yani yaratıcılık ve bereket diyorduk. Sahneyi izlemek de vardi. Mecazi anlamlari getiren J. C. bunu da anlardı.
Anne derken hapisle ilgisi yoktu.
Yaratıcılık derken bizimle ilgisi yoktu.

Aradığımız da kötü bi şey değildi. Diyomuş artık şarkı da imamoğlu:)))
Bütün dünyayı affedivermiştim çünkü çok masum bi şarkıydı ve de dedk ki şöyle bile beni katil etme falan denir, katil denir. Şarkıya ilgi artınca dedik ki bir de falımda çıksa ben kendim affettim o da babam olur. Fakat değil mi ki herkese tek tek derdini anlat ; imkansız. O da affetti. İnsan kendi neyini affedemezken kocanı bulmuyorlar mı? Öyle affedebildim. Yoksa imkansız yani... yada nası diycen? Mesela soru sormuyorlar mı? Mesela affetmemek nedir? Mesela boşver affettiğin konu değil mi ki evlilik olsun? Dedim salaklık bende olmasa bari. Affederse ama noone knows. İnsan değil miymiş yani doğacak olan? Bir de insanı kıskanıyormuş... O. T-shirt müymüş bunlar? Okulla ilgisi yok sadece geziiydi diyor hala.

Onun karşısında aciz kalmakla onun yaratımına hayran kalmak arasında bi yerde dünyaya 2. Kitabım bile diyemezken ki belki budur başlayan... dünyaya bakarsan biraz da olsa araba da ezebilir otobüs de gelmeyebilir. Oysa ki hayranlık o tarz bi dünyada çalışmakla sınırlıdır. Oyun oynarken çocuklar her bi dosyayı silmekle hepsini birine yollamak arasında bir yerde kafama telefonu da atabilir miydi? Hayır da. Şöyle; ben hayatımı Allah tan başkası için kaybetmek istemezken... ne demişim de onun için yaşıyorum?

Illusion da

Leave it diyordu. Eşyanın Tanri tarafından terk edildiği bir dünyada tuşa bas ama hangi sebeple?
C ran Z -bu çok üzücü
BU bize de...
Şimdi god knows Allah bilir şimdi
Şimdi I don t ben bilemem şimdi
Ama şarkı gave the l9ve etc

O aradaki saliselerde annesi creativity demek imiş
Bu açıdan o aradaki salise murder on the dance floor muş


117 dans tonda, 118 cin votka, 119 ateş yanan yerin üstündeyim, bana elinde ne varsa göster. Tamam mı şimdi? Pitbull dale dedi toka ben damzel defim japoce bu klip de yasakkkk mı ne!!!

TAMAM
Çok kızgınım da!
O umut dolu bende kalmış tek la notası sadece la olarak ama o aynı la olarak havada bi freak and up for B tam da bendeki la gibi after a B side of the world . B yüzü dünyanın. O var ya eskiden elimin tersiydi. Butun dunyadaki do notası silinince bi la kalsa elinde
Aklında ya do vardi
Ya la
Do yu silmiyormuymuşym
Would you like your destiny to be lighted God
To become a light for everyoneelse as when we might
How to saaayyyy are you a light for any other possible destiny of the world
Or why worry for inviting cartoon characters

Kaderinin aydınlatılmasını Tanrı ister misiniz Herkese ışık tutabiliriz Nasıl saaayyyy dünyanın diğer herhangi bir kaderi için bir ışık Ya da neden çizgi film karakterleri davet ettiğin için endişeleniyorsun?

ama tiesyo da...
ani dışarida ve tüm dünyada işık mı var
Gerisi şeytan işiymiş
Şarkı mı bilemedi delight cevizli gofretiyormuş boğazım ağrıdığı için pastil alacağını biliyormuş yine de
Sonsuzluk değil mi bu pastili de yaşlılığıma sayıyormuş
Bilemedi mi hayır mı dedi o derken bütün dünya sana şarkıcı değil sarkı diyormuş
Bu nedenle aksanını kaybedenler olmuş
Şarkı da ışık mı
Bana şarkı diyormuş
Bu dünyada olabilecekler bunlarla sınırlıymış ama ışık olmak icin ses verenler de az değilmiş doğrusu
Vay be ne ışık yaratmış
Ne demek aslında bunu yollamamaıştım?

Diğerini gerçekten yollamamışım ama!!! devils son

Discoya gitmemekle ilgili Playlist aslında tek bir sarkıcıdan ibaretti. Fakat afterlife jubeleee
Varmısın yok musun kitapta var mıydı araştıramadım
Tam evde çorba icme vaktinde mağazalarda hamam yokken henüz bir kaşık suda boğulduk
Gereksizdi anlamak ve anlaşılmak aynı şey değildi
Müzik eğitimi almak evdeki ortamdan daha iyi görünüyordu
Şarkıların gerçek hikayesi kimseye cazip gelmiyordu
Disco ya gitmeyin ve boşa vakit kaybetmeyin diyemeyecek kadar çok şey düşünmüştüm ve bütün bunlar yeterince hatalı değilmiş gibi insanlıktan çıkmayın demek evde misafir ağırlayamamak gibi ağır ithamlara dönüşmesin
Yalnızlığının değerini bilmek için bir sonraki faciayı beklemezken gördüğüm rüyayı hayra yoracak bir yerde değildi
Sanki o harfi oraya ben yollamışım gibi evdeki bazı eski dostlarının muhabbetlerinin dönüşemediği şarkılar da cabasıydı
Sanki davet edildiği yerde kalamazmış gibi sırt çantası hayatına yön verirken içindekileri atmadan kavrayamazdı yolunun sonunu
Sınırlar terbiyesizlikle özgürlük arasında çiğnendi

O da bulurmuş demek ki şarkıyı. Ne işi varmış tepesinde... Onun dışında saat 10'u 1 geçiyormuş.
Gerçekten yazar olamıyormuşum.
Kitabı silmemişim:)))(( Bu da sonu;
Uzaktır yollar bir amaçla... Dönüp baktın ki çok saçma.... nedir? Bilemiyorum. Bilemedin yazar olamadım. Yarın oku bak bi daha da yazmazsın!!
Uzaktır yollar bir amaçla... Dönüp baktın ki çok saçma.... nedir? Bilemiyorum. Bilemedin yazar olamadım. Bu müzik mi iyi adam mı deli? Kendi cenazemde ezani kendim okumayacakmışım. Yarın kitap okurum deyince öyle oluyormuş... Allah bana camiye o ezanı okumak nasip etmesin inşallah. Cenazemi anlatmaya gelince BIRİ anlatacak. Ben değil. Bu kafamdakini ise bir daha okumayı bana nasip etmesin inşallah; diyemiyormuymuş uzzz? Hepimiz ölürken yaşamak nedir... herkes yaşarken ölmek! Yarına cenazemi kaldıracaklar yani. Evin içi de cami gibi...

Her şey icin teşekkürler: teşekkür eder yani.

Tşk.
Spora gidiyorum da aklım burada değil.
Nerede peki ha civ civ
Spor yakında bir yerde var. Cok havalı oluyor. Sen de yap.
Sporsuz hayat daha kolay degil mi? Yorgun argın bu ne hâl?
Yorgun mu? Uçabilirim ben sporda.
Konabilir misin peki arabanın gazina.
Ver bakayım gazi. Ayvayı yemiş ya.
Perdenin arkasında az ışık var çok işi.
Sende bütun hataları bana bulma inşallah. Şu yollar hep Roma ya mi çıkar?
Hayır. Sen sanki bana benzemiyorsun da... kolaya çıkar.
Dombul gözlüm. İnci sözlüm. Bende de göz var sende de. Fazla söze ne gerek var?
Yarın öbür gün yollardan gözünü ayırırsan biraz zor çıkar.
Fakat tabelalarda bunlar yazmıyor.
En iyisi sen frene basmaya hazırlıklı ol. Bakarsin araba çıkar.
Freni de yolda bulmadık ya cav cav...
İyi. Hadi. Yola çıkar. Cabuk anlar. Nedir?
Bilmiyorum. Yolcu mu?
Hay senin bulmacanı balinalar kapsın he mi!
erseyimiz var. Sadece şu karşı sokaktan vinçlerin başlıkları gelecek.
Sokak mı? Arada koca köprü var yav. Nasıl olacak?

Kat kat çıkacak bina. Ne var bunda?
Yolda kahve falan da alamayız. Ö öfff uzunmuş köprü yolu da.
İçmezsin arabada...
Gecmezsin köprüden. Töbe tövbe. Al surdan işte bi kahve.

Vinçlere geç kalmayalım.
Hayır. İşler tıkırında. Bu vinç kahve.
Sen beni duyuyor musun
Hiç sana uyuyor muyum
Duyuyor musun dedim
Sen benim duyduğumu duyuyor musun

Viy viy viy
Cav ca ca

Evet Don saga bak. Hic beni goruyor musun.

Tahta kafa.
Tahta evet. Tahtlar yaptim kara bahta. O da solda.
Sen de bir şeyi dogru anla da gecme kırmizı ışıkta.
Mesajını açtın mı?

Açtım. Evet. Sen daha uyyu. Hem kahvaltıda yenmez, bil bakalım nedir?

Kahvaltıdan önce sucuk. Sonra da turşu.

Su gibi aziz ol. Gerçekten de calısmakta üstüne yok ama terini eşek arıları silsin hay seni gidi cav cav seni.

Ne dedin ney?

Ben bir şey demedim. Sırayı bozma. Büyükten küçüğe doğru sıralarsan nar tanesi nur tanesi yesin sesini bir tanesi.

Sesli mesajlar alışkanlık yapmış da.

Sarji mesajı boş ver de! Selam ver.

Daha oyunun sonuna gelmedik.

E biz de oyunun sonuna gelmedik. Oynat su mesajı da göreyim.

Hoh ho ho. Viy viy vıy.

Bizimki de okundu okunacak. Az mesajsız oldu. Kim teşekkur edecek?


Yanlış: Demek ki bu dünya eğlencediir diyebilir
Kitap eğlence degil

Papagan da okur
Savaş da anlatır
Baskı olur
Deprem olur
Ben de okuyamam

Dogru: Bu benim eğlencem ve benim kitabım

Allah vardır.
Allah cezalarinı da versin.


Öyle de kendisi (lider) geber demiyormuş ben okumazsam (yalan. Diyor)

Bundan eglence dogmuş. Elimde kitap yok.

Sorundan sorun dogmus: parmakların var da mı demiyor.

Yetmemiş okumuşum: ayni sorunlar beni bulmuş

Hani iyi insandım ben. Üstelik de okumus.

Yazar olamıyor.
İnan ki şöyle yoksa, yolda bile bulmaz. Olmaz.
Mantıken burada ve zihnimde konuşan eden yapan bitiren bir Allah ve cenneti açıklayan tek bir peygamber varken

Konunun ayrıca bi nedenle zihnime tekabül etmesinden önce herkesin cennete varmıs olması lazım

Demek yok bir neden
Yok bir neden diyen

Kanun da iyi haltmış. Mantıken burada ve zihnimde konuşan eden yapan bitiren bir Allah ve cenneti açıklayan tek bir peygamber varken

Konunun ayrıca bi nedenle zihnime tekabül etmesinden önce herkesin cennete varmıs olması lazım

Demek yok bir neden
Yok bir neden diyen
Tek lideri var dünyanın
Hep onunla yalnızız
Senin evreninin bir parçası olmak
Hoş
Nasıl bu kadar yalnızım ve yine de seninle herşey seninken herşeyin sen herşeyim

De
Ve sonra yine bildiğini okusun herkes
Çünkü herşeyi desem de
Müzik ne der
Hiç
Boş
Bir ümit oyalanmak bir terk-i nameyle
Bir kac sarkın daha vardi
Unuttum ben yine

Söz mü sokakta yalnız
Ve aynı zamanda hep yalnızız
Calarken bir hoş da
Şimdi sorsan çok yalnızız

Herkes dua ediyor
Biz seninle tek arsızız
Bu kadar. Bir de bu şarkılar vardı:)) Daha telif hakkını almadım...
Alırım belki.
Nasıl kalmış her bireye bi şarkı O nasıl bereket O nasıl bonkörlük Üstelik de cömert Benim şarkımın da bence sakıncası yok Sadece bence sakıncası yok Herkese ne denir Evet Duymak nasip etmesin inşallah Çünkü o bakımdan cehennemde Demek orada beni terk edebiliyor ki Yokmuş az ileride bi şarkı Bana okumadan bile mantıkli gelen kitabın bu bölümüydü Tabii o ne mantık Oyle düşün ki kafamı Hoparlörler cehennemde Kafası ise az ileride Duyamayacağın bi yerde Şimdi yani hep öyleydi de :O Benim için aynı şey olabilir mi Sol re mi fa ya Sizin kolonları da mı acaba oraya bağlasalar Yoksa bu boyle uğraşmasın bizimle tek tek Hiç beni ilgilendirmiyor da Zerre kadar merak etmiyorum da Gereksiz de Cok merak ettiysen git orada dinle de Susmaktan bana uyku basıyor da Sanki hoparlör de kendisi ondanBir bunu demiyormuş kendisi. Duyulunca şarkılardan herkesi diyen herkes ne derse her neyse sanat yada az daha önemli. Kendisi derse okuduğunu bilen yada bilmeden de diyen. Ortak kültürel mirasımıza yalan demezken... nihayet önem kazanan biri de her ne kazandıysa gerçekten bir onu anlatıp bir bunu bile demeyeni diyen ama...

Benim şarkım buydu ama:)))
Yaratılmış bir su damlasından
Anne ve babasının tınısında da var
Sonra düşünmüş ki onlar ölmesin
Derken kendi olmuş cennetlik enerjisinden
Onun anne babasının sinerjisinden
Sonra ben demiş ölüyorum yarına
Çünkü ben giderim kalır bir toplum da
Inançlısından
Her ikisi de ölmüş bu kez az da sonsuzluk yüzünden
Herhangi biri kadar alâkasından
Çay da demlenmiş ama su damlasından
Yada demişler senin elinden
Elinde değilmiş içmek artık
Aklı başındayken ise pişmanlık
Aklı başından gidermiş bir deseler sonsuzluk
Yazık günah demiş toplum fertleri
Aklını başına topla da gitmesin
Gider demiş
İnanmamış
Hep en başından
Bilemezdi her şeyi baş ağrısından
Biz kalırız sen gidersin saz davasından kaz kavgasından
Sultan olsan kaç yazar
Tanrı ölümlü yaratmış
Bakmazsan cennet bağlarına
Kırk dönümlük yer açmış
Susuz yazından


Bu burada uçan sinek bile istemezken nefes alabilmek.

Aynı kitaptan bu dersi de alıyorsun.









Hep de Böy



Yorumlar (0)

İçeriği Paylaş

Arkadaşını davet et
Adınız Soyadınız:
Arkadaşınızın e-mail adresi:

Popüler Yazarlar
   YazarPuan
1 .. .. 6381
2 Firari Fırtına 4436
3 Mustafa Ermişcan 3844
4 Hasan Tabak 3550
5 Nermin Gömleksizoğlu 3191
6 Uğur Kesim 3048
7 Ömer Faruk Hüsmüllü 2984
8 Sibel Kaya 2903
9 Enes Evci 2613
10 Turgut Çakır 2300

Bu Nedir? - En Popüler 100 Yazar




Özgür Roman

Romanlar- Hikayeler - Denemeler - Senaryolar - Çocuk Kitapları - Şiirler - Günlükler - Yazarken - Röportajlar - Forum - Biz Kimiz? - RSS

Çevrimiçi Kullanıcı Sayısı:1679 
 Özgür Roman üyelik sözleşmesi için tıklayınız 

© Özgürroman 2008 - 2011 - info@ozgurroman.com