Yazdıkları (122) |
Yazı Türü:
- Sıralama:
|
Kitaplara Ekledikleri (0)
|
1991 Bitlis doğumluyum. İlköğrenimimi Bitlis 100.yıl Atatürk İlköğretim okulunda tamamladım. 2009'da Bitlis Anadolu Lisesi'nden mezun oldum. 2014'te ise Dokuz Eylül Üniversitesi Hukuk Fakültesi'ni bitirdim. 2015'te Bitlis Barosu Avukatlık staj eğitimini tamamlayarak bu baroya kayıtlı serbest avukat oldum. 2019'dan bu yana ise Bitlis Aile ve Sosyal Hizmetler İl müdürlüğü bünyesinde çalışıyorum. 2024 yılı itibariyle Dicle Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Kamu Hukuku alanında Yüksek Lisans mezunu oldum. Hali hazırda aynı enstitü bünyesinde doktora öğrencisiyim. Kitapmüptelası yayınlarında 2024 yılı itibarıyla yayınlanmış "Rüzgara Direnen Kuşlar" adlı bir adet şiir kitabım bulunmaktadır. İngilizce, Almanca, Rusça ve Kürtçe dillerini çeşitli seviyelerde biliyorum. |
|
11 adet kayıt bulunmuştur.
19.1.2011 17:47:42
-
Çatışma sahnesi nasıl yazılır?
Katkılarınız için teşekkür ederim. ert sen verdiğin sorular bile bana yardımcı oluyor. Teşekkür ederim.
|
19.1.2011 09:55:48
-
Çatışma sahnesi nasıl yazılır?
Merhaba arkadaşlar. Yaklaşık iki senedir yazmaya çalıştığım aşk-polisiye türündeki romanımda mecburen bir iki çatışma sahnesi olacak. Bu sahneyi yazmadan önce size danışmak isterim.
Bir çatışma sahnesi nasıl yazılır? Bu tür sahnelerde olmazsa olmaz nelerdir? .... Fazla soru üretemedim ama size güveniyorum. Cevaplarınız beni mutlu edecek. Keyifli günler... :-D
|
23.7.2010 20:59:37
-
Mesaj Kutumu Açamıyorum...!!!
Ben de aynı şikayeti iletiyorum.
|
22.7.2010 12:59:20
-
yazarken üslup mu daha önemlidir yoksa olay mı?
Yazarı yazar yapan üslubudur diye biliyorum.
|
22.7.2010 12:46:01
-
Yazarken Olmassa Olmazlarınız
Lisedeyken bir şiirimde yanlış hatırlamıyorsam "Sessizlik limanıdır düşüncelere dalmanın" demiştim. Ama bazı müziklerin konstrasyonunu ya da hayal gücünü, üretimi arttıracağına inanıyorum. Bazı içeceklerde dikkati sağladığı için daha uzun süre yazabiliriz. kahve... 1.Bilgisayar 2. Hayal gücü 3.Tutku ver coşkuyuu...
|
22.7.2010 12:25:29
-
En çok hangi konuyu yazmak istediniz veya neyi bir türlü yazamadınız
Ben de hep sürükleyici bir roman yazmak isterim. Bir çatışma sahnesi... Polisin bir suçluyu sorguya çekmesi...
-Arabanın çeşitli bölgelerinde sakladığınız eroinleri bulduk. Şimdi söyle bakalım, bebeğim, onları kimden aldınız?
-Bakın, memur bey. O uyuşturucular arabaya nasıl girdi bilmiyorum. Hatta dediğinizin doğru olup olmadığına bile güvenemiyorum.
Polis sağ eliyle suçlunun çenesine sert bir yumruk indirir: Konuş pislik, o uyuşturucuları kime götürüyordunuz... gibi
Sevgiler ve saygılar...
|
22.7.2010 12:04:28
-
Bir yazar nasıl olmalı?...
Enes Evci'ye biraz katılmakla birlikte şunları da eklemek istiyorum: Bir yazar okuyucunun gönül teline dokunabilmeli. Bir kitabını, romanını okuduğumda aklımda bir cümle çivi gibi takılı kalmalı. Mevlana'nın yüzlerce şiirin de olduğu gibi. Tabi kendimizi Mevlana'yla kıyaslayacak değilim. Ama ulaşılmak istenen bir hedef olacaksa, Mevlana gibi yazarlar o hedefin içinde olmalı. Bir de yazar okuyucuya işte böyle yazılır, işte bu , işte bu dedirtmeyi başarırsa iyi yazar olur. Bu konuda Jeff Abbott'un Panik romanını sevdim. İşte bu dedirten bir roman ve yazar. Saygılar efem..
|
21.7.2010 22:04:24
-
Kalemi Elinize Aldığınız O ilk Dakikalar
Yazarken hep şimdi bir şey yazayım da insanlar ne de güzel yazmış bu genç desin isterim. Öyle satırlar için aklıma gelenleri ikiye ayırırım. Ya a, b yi dövecek ya da a, b yi kurşunlayacak. Sonra yok yok derim. Bu a, b nin boğazına ip dolasın. Yani hep sıradışı bir üçüncü ihtimali severim. Hep ilk akla gelen değil de biraz daha düşününce gelenlerden isterim. Sanırım ki öyle olunca daha şaşırtıcı daha sürükleyici olacak yazılarım. Bazen de yazarken tıkanırım. Ki bu genellikle gelişme bölümüne geldiğinde olur. Ama onun da altından inat ve sabırla kalkacağım. Sevgiler ve Saygılar...
|
21.7.2010 21:52:48
-
Şair değiliz, Yazar hiç değiliz...
Bence de bir insanın evet oldum, bu kadar yeter diyebileceği yoktur. İki günü bir olmamalı bir insanın. Her ünvan belli bir çilenin, sancının bedelidir. Biz bu isimleri, bu hayatı binlerce spermi öldürdük diye, anamızın karnında dokuz ay hapsolduk diye kazandık. En ufak bir "A" sesinin çıkması için vücuda ne kadar hava giriyor, nerelere girip çıkıyor ve tekrardan dışarı... Yazar olmak, adam olmak, insan olmak... Ha deyince olmuyor. Emek, emek, emek! Sevgilerle...
|
20.7.2010 21:43:57
-
19 yaş, bir roman yazmak için erken mi, yeter mi?
Desteğiniz için teşekkür ettim.
|
|
Yorumları -
86
96
()
-
2.12.2019 08:01
aşkına sahip çık, insanoğlu. başka bir şekilde ispatlayamazsın, insan olduğunu.
|
Rüyalar
(Karga Kara)
-
Günlük
15.11.2019 21:58
tutunacak bir dalınız olsun yine de...
|
Ben Deli Değilim
()
-
17.9.2019 22:49
Belki de deli olduğumuzu kabul ettiğimizde sağlıklı düşünmeye başlıyoruz. yine oksimoron üretme rahatsızlığım nüksetti.
|
Kara kaplı defter 2
()
-
2.12.2018 23:54
gayet iyi yazıyorsunuz, özellikle bu yazıya 10 üzerinden 8 veririm. tüm yazılarınızı okudum. yazmaya devam edin , bence çok güzel ürünler bizi bekliyor.
|
Küçük Çakıl Taşları.
()
-
21.11.2018 22:54
Baharı görmek istiyorsan kışı atlatmalısın* güzel bir final. bu sözden devam ederek yeni bir deneme yazarsanız güzel bir ürün oluşturabilirsiniz. aşkın acıları ve aşkın nihayeti konuları işlenebilir.
|
İntihar Mektubuna ithafen
()
-
21.11.2018 22:51
kısa ve güzel, kaleminize sağlık.
|
ÖLÜME HAZIRLAN !!!
(sterk sterk)
-
Günlük
20.11.2018 22:25
bir insanın hayatına bir insanın kararıyla son verilmesini bir hukukçu olarak hiç benimseyemedim. çoğu kişi kutsal kitabımızda kısasın olduğundan bahseder ancak takip eden ayetlerde bağışlamak sizin için daha hayırlıdır, ifadesinin geçtiğini unutur. Ki kuranda daha hayırlıdırın manası aslında bunu yapın demektir. bir insan hangi suçu işlerse işlesin onun hayatına son verdiğinizde tevbe şansını elinden almış olursunuz, belki o adam 30 sene daha yaşayacaktı ve tamamen farklı bir hayat sürecekti belki de o kararı veren insanlardan bile daha imrenilecek bir noktaya erişecekti. işte verilen idamla o insandan bu hakkı alıyorsunuz aynı zamanda. kesinlikle idama hayır.
|
Öfke
(Sibel Demir)
-
Günlük
17.11.2018 22:52
Kelimeleri kendinize tutamaç yapın ve onlara yapışın. Bir çivi gibi duvara, bir kazık gibi toprağa saplayın onları. Ve onlara tutunun. Sakın susmayın. Ha, yazmak istiyorsanız tabii... Suskunluğun öğrettiği çok şey vardır. Yazmak da bir suskunluk devresinin ardından ve içinden gelir, ama siz susmayı değil "kusmayı" tercih edin. Gülü, bülbülü, mıhı, askeri, atı, silahı, savaşı , barış, ekonomiyi ve devletin anlayın ve anlatın. Sözcüklerin dünyasına girin ve çıkmayın. Yorgunluğunuza iyi gelecektir. Ruhunuzu da hayatınızı da güzelleştirecektir. Küstahlığımı bağışlayın, kalın sağlıcakla.
|
Ne yapmalıyım ?
()
-
16.11.2018 22:21
Bazen ben de çökkün hissettiğimde önümdeki yıllarda ( gerçekten o kadar varsa ) karşıma çıkan dertleri nasıl göğüsleyeceğimi düşünürüm. Ama şöyle bir gerçek var ki hayatımızın geri kalanındaki yiyeceğimiz tüm yiyecekleri önümüze boca etsek ufak çaplı bir tepe olur sanırım. Bunları nasıl bir anda değil de parça parça zanmana yayılarak ve lokma lokma yiyorsak, dertlerimizi de o an'a havale etmeliyiz. Şimdiki zamanda kalıp ( sanırım reel tek zamandır ) şimdinin dertleriyle hemhal olup geleceği geldiği vakit dert etmeliyiz. Kalın sağlıcakla.
|
Bilinmez II
()
-
11.11.2018 22:20
Öyküsel bir şiir anlayışınız var, gayet de iyi. Devam etmeniz güzel ürünler getirecektir.
|
Bir Başıma
(Hakan Şengül)
-
Günlük
16.1.2018 08:33
insanın kendisini dinlemesi için yalnız kalması gerekir. ancak bunu tüm hayatına yaymamasına lazımdır. çünkü insan insana muhtaçtır. yalnızlık bize kendi öz gelişimimiz için lazımdır. yoksa insan şu kısacık ömründe yalnız kalmamalı.
|
Bir Başıma
(Hakan Şengül)
-
Günlük
15.1.2018 17:49
yalnızlığın güzel tarafları da vardır. yalnız kalamayan insan gelişemez.
|
Yalnızılık ve Mekan
(Emre Altun)
-
Günlük
11.1.2018 22:57
Evet, yalnızlığın insana olumlu ve olumsuz getiri ya da götürü olabilir. Yalnızlığın yaşanması gereken zamanlar vardır. Bir insanın yalnız kalması gereken zamanlar vardır. Ancak paylaşımda insanın ihtiyaçları arasındadır. İnsanın denge tutturarak yalnızlığın da paylaşımın da tadına varması lazım. Yorumunuz için teşekkür ederim.
|
Korkunç yüzlü gemiler
(Elif Özen)
-
Günlük
28.12.2017 12:01
ertesi gün her şey düzelecek* genelde yeni günün bize böyle bir etkisi vardır. ancak sorunlar genelde geçmişe aittir ve geçmişteki haliyle öylece durur. bizim bakış açımıza göre onlara anlam veririz. bazen takmayız onları bazen de aklımızdan çıkmaz durur. doğrusu bütün sorunların geçici oluşudur. aynı mutluluklar gibi. ancak insan evladının hayatı daha çok mutluluğa ve ümide doğru olmalıdır. bu nedenle gecelerinizi karanlığa değil ümidin ışıklarına boyayın. korku ile ümit arasında ama ümide daha yakın.
|
Yaşam yolu.
(Manal Manal)
-
Günlük
28.12.2017 11:56
Yeri gelecek ağlayacak, yeri gelecek gülecek. Yeri gelecek pes edeceksin, ama düştüğün yerden tekrar kalkacaksın. Vazgeçmeyeceksin. Yazınızın altına ben de imzamı atıyorum. Sonuç olarak kendini tanıyacaksın demeniz iyi bir bağlama olmuş.
|
TÜM ÜYELERE SERZENİŞ! VE SESLENİŞ
(Kara Visal)
-
Günlük
27.12.2017 14:31
Tamamen aynı fikirdeyim. Katılıyorum Arkadaşım.
|
Bir ALLAH Şahittir ...
()
-
8.6.2015 17:51
" Bir ruha sahibim, altında şaha kalkmış bir ata benzer bedenim..." diye başlardım... ama yine de güzel.. cennet bahçelerinden senin için vazgeçtiğime bir allah şahittir kismı ise herhalde aşkın en iyi tarifidir. gönlüne sağlık...
|
Öyleyse hep kalacak gibi yaşamak niye ?
(Emre Altun)
-
Günlük
8.6.2015 17:48
teşekkür ederim, uğur.. aşık veysel'le birlikte yorum yapman ayrıca güzel
|
sonsuzluk
(Saliha Amaç)
-
Günlük
6.6.2015 10:54
"O an belki sonsuzluktu..."
|
ÖZGÜRLÜK ANLAYIŞI
()
-
2.6.2015 22:32
Özgürlük hükümet gibi çoğulcu ve baskın grupların hareket ve fikirlerinin tersini yapmaksa, bu grupların aynı hareket ve fikir sahibi olursanız ne yaparsınız? Hükümet, kırmızı'ya al diyorsa, siz de böyle düşünüyorsanız, yukardaki fikriniz sebebiyle sizin kırmızı'ya al dememeniz gerekiyor. Çünkü özgürlüğü ( politika'da ) hükümet baskısından bağımsızlıktır şeklinde yorumlamışsanız. Özgürlüğün gerçek tanımı dışarıda olandan ayrı olarak kendi gibi olmayı kendi gibi davranabilmek olmamalı mı? Özgürlük tanımı içinde anti-çoğulculuğun o kadar gerekli olmadığını düşünüyorum...
|
|
Favorileri (0)
Favori yazı bulunmamaktadır...
|
|
Bu Nedir? - En Popüler 100 Yazar
|